trad-gnu - [[TRAD GNU]] باور كنيد كه شما بيمه عمر و تامين آتيه را كم داريد

Objet : Liste de travail pour la traduction de la philosophie GNU (liste à inscription publique)

[[TRAD GNU]] باور كنيد كه شما بيمه عمر و تامين آتيه را كم داريد

  • From: Moin Edarat Group MEA <moin.edarat AT gmail.com>
  • To: MEA_Group025 <MEA_Group025 AT googlegroups.com>
  • Subject: [[TRAD GNU]] باور كنيد كه شما بيمه عمر و تامين آتيه را كم داريد
  • Date: Fri, 29 Jun 2012 23:54:45 +0430
  • Mailing-list: list mea_group025 AT googlegroups.com; contact mea_group025+owners AT googlegroups.com

web counter

باور كنيد كه

  شما بيمه عمر و تامين آتيه را كم داريد

بيمه پاسارگاد = بيمه برتر ، نمايندگي برتر، خدمات برتر

اين يادداشت مخصوص شما بزرگتراست
باسلام
مي دونم دارين استراحت مي كنين ، اصرار دارم اجازه بدين که مقداري از وقتتون رو بگيرم. براي همينم الان و اينجا خدمت رسيدم و بدونين من براي شما و منافع شما اينجام...از الان اينو بدونين که اين يه اعلاميه يا يه نوع تبليغ نيست.اين روش من براي مشاوره غيرحضوري و يه طرفه ست و خواهشم اينه كه اونو راحت بخونين انگار توي يه جلسه خودموني خدمت شما اومدم و دارم باهاتون راحت صحبت مي كنم.
من اسداله محمدشفيعي  و يه مشاور بيمه  ام. نماينده رسمي 1049 بيمه پاسارگاد
بيمه عمر و تامين آتيه بيمه ايه که با پرداخت مبالغي به عنوان حق بيمه ، بيمه شده در مقابل خطر فوت يا حادثه بيمه ميشه. مبالغ پرداختي هم به عنوان سرمايه گذاری به حساب می آد، جمع ميشه و روي اون سود هم می آد و و بعد از مدتی که تعيين شده تموم ميشه و مبالغ پس انداز شده با سودش بازپرداخت ميشه و يا مستمري قابل توجه اي برقرار ميشه. اگه هم در طول مدت بيمه اتفاقی واسه بيمه شده بيوفته رقم های کلانی به افراد تعيين شده هم پرداخت ميشه. توي صفحات سايت توضيحات رو کامل کامل دادم و مي تونيد مراجعه كنيد.
ــــ هيچ مي دونين مردم كشورهاي اروپايي و امريكايي بالاي 90 درصد، خودشونو بيمه اي همنوع عمر و تامين آتيه كردند. مي دونين اينو براي خودشون و خونوادشون مهم تر از مخارج گردش، تفريح و حتي خورد و خوراك مي دونند.
حالا برگرديم ايران. مي دونين ما ايرانياي متمدن زير 6 درصدمون بيمه ايم؟! صفرش جا نيوفتاده! آره كمتر از شش درصد!! خودمون رو  مي گم! ما مردهاي غيرتي!!
مي دونين اين بيمه يعني امنيت؟ و مي دونين چندتامون هنوز اين امنيت رو كامل پيدا نكرديم؟

مزاياي بيمه عمر و تامين آتيه_طرح لبخند

صحبت يه مرد با يه مرد
از وقتي فرزندم به دنيا اومد تا الان و تا وقتي زنده ام و حتي اگه نباشم هم به لبخند فرزندم فكر مي كنم. نمي تونم غم اونو تحمل كنم.
هر جا مي رم و هركار سختي در پيش داشته باشم به خودم مي گم:

عزيزم، من به خاطر لبخند تو هر كاري مي كنم
اشتباه نكنين اين واقعه نسل به نسل ادامه داره و باقي ميمونه. حالا و امروز مائيم كه بايد كاري بكنيم كه اگه باشيم يا نباشيم لبخند از روي لباي اونا نيوفته. حالا هي از پدر بودن گفتم. مادر بودن صد برابر بيشتر توش احساس هست و اين مسلمه كه محبت مادر از پدر بيشتره. شما مادر هستين؟ مادر عزيز بياين، بياين و سريع اقدامي بكنيم. حتماً دوست دارين مرتب به خودتون بگيد كه:
“فرزندم مي بيني كه حتي اگر نباشم هم همچنان تو را حمايت خواهم كرد”و واقعاً براي اين مورد كاري بكنين. با اينكار:   "لبخند فرزندان خود را بيمه كنيد”  اين يكي از شعارهاي معروف منه.   مي خوام از فردا يه اقدام درست و حسابي بكنم طوري كه فداكاري هاي منو توي زندگي كامل كنه . طوري كه هر موقع همسرم و فرزندم ياد من افتادن بگن پدرم (يا مادرم) به فكر من بود. ميترسم كه دير بشه . مي ترسم پس فردا پشيمون شم. ديگه ترديد بسه من همين فردا اقدام مي كنم و خيال خودمو از اين نگراني راحت مي كنم من... من...
“من از همين فردا خود را به نفع همسر و فرزندم بيمه عمر و تامين آتيه مي كنم”

براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت ذيل مراجعه فرمايند

بیمه‌ سازه های تکمیل شده

بیمه ‌تجهیزات الکترونیک

بیمه سازه های گلخانه

بيمه بويلر و مخازن تحت فشار

بيمه نامه فساد دكالا در انبار

بيمه مسافرتي(mapfre)

آدرس:خ كارگرشمالي بالاتراز بلوار كشاورز كوچه صدوقي ساختمان پاسارگاد پلاك 6
شماره تماس : 66432533 (32 خط بدون اشغال)

  • [[TRAD GNU]] باور كنيد كه شما بيمه عمر و تامين آتيه را كم داريد, Moin Edarat Group MEA, 29/06/2012