trad-gnu - ANKARADA YENI ve BUTUN DEVLET TESVIKLERI EĞİTİMİ( 05.12.2009) -DEVLETTEN NA SIL TESVIK ALIRIM !!!

Objet : Liste de travail pour la traduction de la philosophie GNU (liste à inscription publique)

ANKARADA YENI ve BUTUN DEVLET TESVIKLERI EĞİTİMİ( 05.12.2009) -DEVLETTEN NA SIL TESVIK ALIRIM !!!

  • From: "Bulent BALYEMEZ" <bulent AT ticaretduyuru.com>
  • To: <trad-gnu AT april.org>
  • Subject: ANKARADA YENI ve BUTUN DEVLET TESVIKLERI EĞİTİMİ( 05.12.2009) -DEVLETTEN NA SIL TESVIK ALIRIM !!!
  • Date: Wed, 25 Nov 2009 01:23:26 +0200

  www.disticaretyonetimi.com

05 ARALIK CUMARTESI GUNU ANKARA KIZILAY DOĞA OTELDE

26 ARALIK CUMARTESI ISTANBUL TAKSIM GONEN OTELDE

TESVIKLERDE GERI SAYIM BASLADI KACIRMAYIN

YENI YATIRIM TESVIKLERI, DIS TICARET TESVIKLERI, YENI SERBEST BÖLGELER TESVIKLERI, IMALATÇI, TICARET ve TURIZM FIRMALARINA VERILEN TESVIKLER ve DESTEKLER, ARGE KANUNU, DIS KAYNAKLI KREDILER ile AB HIBE PROGRAMLARI
( TARIM YATIRIMLARI ve TARIM MAKINALARI %50 HIBE DESTEGI) EGITIMI.

Not: Meclisten Geçen ve gündeme gelen son değişikliklerde konuşulacaktır.

Istanbul Üniversitesi Dış Ticaret Bölümü Öğretim Görevlisi Bülent BALYEMEZ'in anlatacağı Türkiye'de uygulanan bütün devlet teşviklerine genel bakış. Uygulamaların ve süreçlerin anlatıldığı eğitimde, en son düzenlenen yatırım teşvik kanunun getirdikleri. Devletten Bedelsiz arazi nasıl alırım. Imalat ve satış stratejilerinde teşviklerden nasıl yararlanırım. AB Hibe programlarından kimler nasıl yararlanır? Yeni Serbest Bölgeler kanunu ile hangi avantajlar gündeme geldi?  Yeni ARGE kanunun getirdiği desteklerden yararlanıyor musunuz? Turizmde hangi destekler var?  Devletin Karşılıklı ve karşılıksız olarak vermiş olduğu Destekler, Hibeler ve Kredilerin tamamı anlatılacaktır. Serbest Bölgelerdeki vergi avantajları nelerdir? Devletin Karşılıklı ve karşılıksız olarak vermiş olduğu Destekler, Hibeler ve Kredilerin tamamı anlatılacaktır. Şirket sahipleri, üst düzey yöneticiler ile firmaların dış ticaret, muhasebe ve finans çalışanlarının mutlaka katılması gereken bir eğitimdir. Katılımcılara Bülent BALYEMEZ'in 620 Sayfalık Küreselleşme Sürecinde Türkiyede ve Dünyada Devlet Teşvikleri Kitabı hediye edilecektir.

- Devletin Açıkladığı Yeni Devlet Teşvikleri Nelerdir?
- İlk uyanan ilk araziyi kapar
- Devletten Teşvik Kapsamında Arazi Nasıl Alırsınız.
- SSK Hangi Oranlarda Desteklenecek
- KDV istisnası hangi sektörlere gelecek ve hangi şehirlere uygulanacak
- Devletten nasıl faiz desteği alabileceğiz
- Nasıl vergi ödemezsiniz
- Yeni Devlet Teşvikleri Nelerdir?
- Kredilerinize Devleti Kefil Gosterin
- Dünya Bankası Çevre Kredileri
- AB Hibe Projleri Nelerdir. AB. Gerçekten hibe verirmi? Nasıl Takip Edebilirim.
- Tarım Yatırımlarında %50 HIBE. Örn. Devlet arazisine %50 Hibeli SOĞUK HAVA DEPOSU NASIL YAPARIM.
Egitim Programi Detayları ve Butun Tesvikler Asagidadir.

Sınırlı sayıda katılımcıya en üst seviyede eğitim hedeflediğimiz için yer rezervasyonu yapılmasını rica ederiz.

Eğitim Tarihi :  05 Aralık Cumartesi
Eğitim Yeri : Ankara  - Kızılay Doğa Otel
Eğitim Saati : 09.30 - 17.30
Eğitim Ücreti : 290 TL+ KDV.

Eğitim Tarihi :  26 Aralık Kasım Cumartesi
Eğitim Yeri : İstanbul - Taksim Gonen Otel.
Eğitim Saati : 09.30 - 17.30
Eğitim Ücreti : 290 TL+ KDV..

Menekşe DEMIREZEN
Eğitim Danışmanı
www.disticaretyonetimi.com
Tel  : 0 242 349 27 17
Cep : 0 532 332 32 99
Mail :
menekse AT disticaretyonetimi.com

Konular :
1- Yeni Yatırım Tesvik Nedir? Nerelerde Uygulanır? Nasıl Yararlanabilirim ?
2- Kalkınmada Öncelikli yörelerin avantajları nelerdir? Hangi Tesvikler vardır?
3- Avrupa Birliği Tesvikleri nelerdir? Hibelerden nasıl yararlanabilirim ?
4- Global olarak İhracatı Tesvik Tedbirlerinin Tarihsel Gelisimi Süreci ile ihracatı Tesvik Politikalarının Temel Amaçları.
5- Devletten Nasıl Arazi Alabilirim?
6- Yeni ARGE KANUNU neler getirdi ?
7. Devlet Tesvikleri
- Arastırma Gelistirme ( AR-GE ) Yardımı
- Enerji Destekleri
- Yurtdısında Milli ve Bireysel Düzeyde Gerçeklestirilen Fuar Katılımlarının Desteklenmesi
- Pazar Arastırması Desteği.
- Çevre Maliyetlerinin Desteklenmesi
- Eğitim Yardımı
- Kalite Belgeleri, CE, TUV Benzeri Belgelendirme Desteği,
- İstihdam Yardımı
- Tarımsal Ürünlerde İhracat İadesi Yardımı
- Yurtdısında Ofis-Mağaza Açma, İsletme Ve Marka Tanıtım Faaliyetlerinin Desteklenmesi
- Türk Ürünlerinin Yurtdısında Markalasması ve Türk Mali İmajının Yerlestirilmesine Yönelik
Faaliyetlerin Desteklenmesi
- Uluslar arası Nitelikteki Yurtiçi ihtisas Fuarlarının Desteklenmesi
- Patent, Faydalı Model Belgesi ve Endüstriyel Tasarım Tescili Harcamalarının Desteklenmesi
- Nitelikli Eleman İstihdam Desteği
- Yabancı Danısman Desteği Programı
- Yurt Dısı Pazar Arastırma Desteği
- İhracat Amaçlı Yurt Dısı Is Gezisi Katilim Desteği
- Yurtdısı Daimi Sergi(Show-Room) Katilim Desteği
- İhracata Yönlendirme Desteği
- CE İsaretlemesine İliskin Test, Genel Test ve Analiz Desteği
- Genel Eğitim Programları Ve Eğitim Destekleri
- Ortak Kullanım Amaçlı Makine Teçhizat Desteği
- Yeni Girisimci Desteği
- E-Ticarete Yönlendirme Desteği
- Is Gelistirme Merkezi Desteği
-Yerel Ekonomik Arastırma Desteği
- Genç Girisimci Gelistirme Programı
- Altyapı ve Üstyapı Uygulama Proje Desteği
- KOSGEB Özel Danısmanlık Desteği
- Genel Eğitim Programları
- Sınai Mülkiyet Hakki Desteği
- Özel eğitim Desteği
- Yurtiçi Uluslararası Sanayi İhtisas Fuarlarına Katilim Desteği
- Markaya Yönlendirme Desteği
- Tanıtım Desteği
8- EXIMBANK DESTEKLERI
- İhracat Kredi Sigortası
- Kısa Vadeli İhracat Kredileri
- Özellikli Krediler
- Sevk Öncesi Reeskont Kredisi (SORK)
- Kısa Vadeli İhracat Alacakları Iskonto Programı
- Gemi İnsa ve İhracatın Finansman Programı
- Yurtdısı Müteahhitlik Hizmetlerine Yönelik Teminat Mektubu Programı
- Yurtdısı Mağazalar Yatırım Kredisi
- Döviz Kazandırıcı Hizmetler Kapsamındaki Krediler
- Uluslararası Nakliyat Pazarlama Kredisi (Karayolu/Denizyolu /Havayolu)
- Turizm Pazarlama Kredisi
- İslam Kalkınma Bankası (IKB) Kaynaklı Krediler
- İslam Kalkınma Bankası İhracat Finansmanı Programı
- İhracata Yönelik İthalat Finansman Kredisi
11- Yeni Serbest Bölgeler Kanunun Getirdiği Avantajlar
10- Yatırım Tesvik Belgesi İle Tesvikler
- Gümrük vergisi, KDV muafiyetleri ve Faiz Desteği.
9- Dahilde İsleme Rejimi isle Dahilde İsleme İzni
10- Hariçte İsleme Rejimi ve İzni
11- İhracat Sayılan Satıs ve Teslimler
12 -Vergi, Resim, Harç İstisnası
13- Dünyada Uygulanan Dis Ticaret Tesvikleri ve Örnekleri
14- Yabancı Kaynaklı Kredilerden Nasıl Yararlanabiliriz.
15- Serbest Bölgelerde Sirket Kurulusları ve Serbest Bölge Tesvikleri.
16- Tarım Makineleri Hibe Desteği.
17- Vergi Avantajları
18- SSK Prim Destekleri
19- AB Hibe Projeleri.
20- Kültür Yatırımları Teşvik Kanunun
21- Turizm Teşvik Kanunu.
22-  Kırsal kalkınma yatırımlarının desteklenmesi konuları

             - Ekonomik yatırımlar,

             - Basınçlı Sulama Sistemi yatırımları.

             a) Tarımsal ürünlerin işlenmesi, depolanması ve paketlenmesine yönelik yeni yatırım tesislerinin yapımı,

             b) Tarımsal ürünlerin işlenmesi, depolanması ve paketlenmesine yönelik mevcut faal olan veya olmayan tesislerin kapasite artırımı ve teknoloji yenilenmesine yönelik yatırımlar,

             c) Tarımsal ürünlerin işlenmesi, depolanması ve paketlenmesine yönelik kısmen yapılmış yatırımların tamamlanmasına yönelik yatırımlar,

             ç) Alternatif enerji kaynakları kullanan seraların yapımına yönelik yatırımlar,desteklenir.

Saygılarımla

Sınırlı sayıda katılımcıya en üst seviyede eğitim hedeflediğimiz için yer rezervasyonu yapılmasını rica ederiz.

Saygılarımla
Menekse DEMİREZEN
Eğitim Danısmanı

Güzel oba Mah. Lara Hastanesi Arkası Kaplan2 Sok.
Yakup Dinç Sit. B.Blok Kat:7 No: 16
LARA - ANTALYA
www.disticaretyonetimi.com
Tel : 0 242 349 27 17
Cep : 0 532 332 32 99
Mail :
menekse AT disticaretyonetimi.com

Not: Duyuru Metnini Almak İstemiyorsanız bulent.balyemez AT disticaretyonetimi.com a mail atmanız yeterlidir.

  • ANKARADA YENI ve BUTUN DEVLET TESVIKLERI EĞİTİMİ( 05.12.2009) -DEVLETTEN NA SIL TESVIK ALIRIM !!!, Bulent BALYEMEZ, 25/11/2009