educ - Re: [EDUC] Évaluation et administration

Objet : Liste de discussion du groupe de travail Éducation et logiciels libres de l'April (liste à inscription publique)

Re: [EDUC] Évaluation et administration

  • From: Sylvain DENIS <sylvain AT pedago-tic.be>
  • To: educ AT april.org
  • Subject: Re: [EDUC] Évaluation et administration
  • Date: Mon, 23 May 2016 13:24:05 +0200

Voici les informations reprises sur le programme même

FET is free software for automatically scheduling the timetable of a school, high-school or university.

Copyright (C) 2002-2016 Liviu Lalescu, Volker Dirr.

Version: 5.28.6 (February 2016).

Licensed under the GNU Affero General Public License version 3 or later.

Bien à vous

Sylvain DENIS / Conseiller pédagogique TIC sylvain AT pedago-tic.be / +32 499 219 802

Pedago-TIC http://www.pedago-tic.be Domaine du vieux moulin, 1g - 6200 Châtelineau - BE

Get your own signature